🌸Farmacia Izvorul Tamaduirii🌸

#skincaretime & Farmacia Izvorul Tamaduirii💞


Acum doua zile am avut ocazia sa vizitez farmacia Izvorul Tamaduirii din Craiova,cu traditie din anul 1997 (same age). 💖

O farmacie diferita fata de tipologia cu care suntem noi obisnuiti.Pe langa produsele standard
care le gasiti intr-o farmacie normala ,la Izvorul Tamaduirii o sa fiti suprinsi de diversitatea produselor pe care ei o creaza in laboratorul propriu (da ai citit bine LABORATOR PROPRIUconcepute si testate de Prof Univ Dr Ion Tolea, medic cu peste 50 de ani de experienta in dermatologie si dermatocosmetica, in functie de nevoile si ingredientele dorite de pacient.👪

Eu nu am pus accent pe problemele tenului meu, avand in vedere ca este normal spre uscat(mai precis deshidratat in urma discutiei cu dna Antonia cea care duce aceasta traditie de familie mai departe).

Dupa ce am vorbit despre fiecare produs in parte ,compozitie,beneficii dar si faptul ca sunt naturale,ceea ce m-a incantat si mai mult,am decis impreuna cu ce produse sa imi formez o rutina zilnica de ingrijire astfel incat sa am rezultate bune si sa ajung la un ten hidratat si stralucitor .

Timp de cateva saptamani o sa testez produsele,iar ulterior o sa revin si cu un feedback!👍

Produsele alese sunt:🤍

  • Crema ten mixt Jojoba, Niacinamida & Q10
  • Crema Iluminatoare cu Vitamina C
  • Crema demachianta
  • Glow - Ser concentrat niacinamida


Va las mai jos site-ul lor pentru a arunca o privire la produse! Pupici 😘

farmaciaizvorultamaduirii 💜

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

IEHANA-brand 100% romanesc!💕

Cum am ajuns la deschiderea insulitei Sabon?💖